Verslumo ugdymas mokykloje. Kodėl tai progresyvu?

10.00–10.22, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Daug kalbama apie integruotą ir patirtinį ugdymą bei jo svarbą bendrųjų kompetencijų formavimui. Tai iš ties puikūs metodiniai sprendimai, kurie ugdymą paverčia įdomia, įtraukia ir prasminga veikla. Tačiau – tai sudėtingai realizuojama, nes dalykinėje sistemoje maža galimybių tokių formatų taikymui. Vienas jų – projektinės veiklos, kurios leidžia pasiekti šiuos tikslus, tačiau jos dažniausiai yra už Read more about Verslumo ugdymas mokykloje. Kodėl tai progresyvu?[…]

Kaip ir kodėl žaidybiniais metodais grįstas mokymas yra prasmingas? / How can a play-based approach make learning more meaningful? (Renginys anglų kalba)

10.35–10.57, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Renginys anglų kalba     Lektorė: Talia Shaban, „Erudito“ licėjaus tarptautinės Kembridžo programos mokytoja / Talia Shaban, International Cambridge programme teacher at „Erudito“ lyceum Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-1-diena  

Mąstymo ugdymas: kaip tai veikia?

14.30–14.45, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Paskaitos metu lektorius pristatys konceptualinį mokymą, aktyvių metodų sampratą ir jų taikymą praktikoje bei integracijos galimybes socialiniuose ir humanitariniuose moksluose.   Lektorius: Donatas Šinkūnas, „Erudito“ licėjaus istorijos, etikos ir filosofijos mokytojas Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-1-diena  

Vaikų emocinė gerovė skaitmeniniame pasaulyje. Ar interneto rizikas galima paversti vaikui naudingomis galimybėmis?

16.00–16.33, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Internetas yra neatsiejama XXI  amžiaus vaikų gyvenimo dalis, stipriai paveikusi tai, kaip vaikai ieško informacijos ir pagalbos, kaip jie bendrauja, pramogauja, sprendžia konfliktus, išreiškia save, žaidžia bei mokosi. Interneto naudojimo rizikos vaikų emocinei gerovei yra dažniau ir plačiai aptariamos nei Interneto teikiamos galimybės, pamirštant, kad susidūrimas su rizika ir jos sėkmingas įveikimas yra sąlygos, kurios padeda vaikams ugdyti(s) psichologinį Read more about Vaikų emocinė gerovė skaitmeniniame pasaulyje. Ar interneto rizikas galima paversti vaikui naudingomis galimybėmis?[…]

Projektinė veikla pamokose

10.00–10.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Projektai ugdymo procese = XXI a. svarbiausių moksleivių kompetencijų (kritinis mąstymas, bendradarbiavimas, komunikacija, kūrybiškumas). Kaip mokiniai mokosi nesimokydami? Lektoriai: Kristina Celiešiūtė, „Erudito“ licėjaus direktoriaus pavaduotoja neformaliam ugdymui, ekonomikos ir verslumo mokytoja ir Rokas Balčiūnas, „Erudito“ licėjaus direktoriaus pavaduotojas ugdymui Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-2-diena