Asmenybės branda ir motyvacija

Dažnai girdime, jog vienas iš pedagogo uždavinių – ugdyti brandžią ir motyvuotą asmenybę. Ar tai vis dar nauja? Matyt, kad ne – jau Antikos laikais buvo ieškoma atsakymo, kaip išugdyti brandų ir motyvuotą žmogų. Šio pranešimo tikslas – pažvelgti į šią temą plačiau: aptarti paties pedagogo brandos klausimą ir jo įtaką ugdant jauną žmogų, parodyti, kaip galima surengti motyvuojantį pokalbį su mokiniais.

Renginyje susipažinsite su R. Dilts loginiais dėmesio lygiais ir sužinosite, kaip keičiant kalbėjimo stilių galima skatinti jaunosios kartos brandos vystymąsi. Analizuosime moralinės brandos stadijas ir pedagogo elgesio ypatumus motyvuojant vaikus kiekvienos stadijos metu, aptarsime pedagogo įsitikinimų ir išankstinių nuostatų svarbą – kada jos padeda ir kada trukdo užmegzti kontaktą su vaikais ir juos motyvuoti. Nagrinėsime motyvavimo procesą ir atsakomybę stiprinančius klausimus, vidinio pasipriešinimo pokyčiams įveikimo būdus.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 13.00 val. (90 min.)
Vieta:
Lektorius/organizatorius (-iai):
Ugdymas: , , , , ,
Tikslinė grupė:
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.