Kaip kryptingai organizuoti vaikų ugdymą(si)? Kaip įveikti ikimokyklinio ugdymo organizavimo ir planavimo iššūkius? Atsakymų į šiuos klausimus bus ieškoma, aptariant Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašą, padedantį pedagogui planuoti ugdymo turinį, ir nagrinėjant pedagogų veiklos praktinius pavyzdžius.
Renginio dalyviams bus pristatoma, kaip, naudojantis Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašu, rengiami savaitės veiklos planai pagal naujausias planavimo tendencijas. Pedagogai galės susipažinti su vaikų pasiekimų vertinimo praktiniais pavyzdžiais ir vertinimo rezultatų panaudojimo galimybėmis.
Stebėdami parengtą vaizdo medžiagą, pedagogai praktiškai bandys įžvelgti vaikų gebėjimus, atpažinti vaikų pasiekimų žingsnelius.
Renginio lektorė: Zina Langaitienė, Kauno m. lopšelis-darželis „Aviliukas“