Efektyvūs patirtinio ugdymo įrankiai klasės auklėtojui pagal Whatansu

Kiekvienas mokytojas, klasės vadovas gali su savo auklėtiniais sukurti gražesnį ir tvirtesnį tarpusavio ryšį, kupiną pagarbos, priėmimo ir palaikymo, tapti ne prievaizdu, o į priekį vedančiu įkvepiančiu pavyzdžiu.

  • Kaip neperdegti įgyvendinant klasės auklėtojo planus?
  • Kaip produktyviai išnaudoti klasės valandėles?
  • Kokie įrankiai padeda kurti pozityvų emocinį lauką klasėje?
  • Kaip sutelkti auklėtinius į komandą?
  • Kur yra formalaus ir neformalaus bendravimo su auklėtiniais riba?
  • Kaip suteikti ir priimti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį?

Patyriminio užsiėmimo metu kalbėsime apie pagalbą klasės auklėtojui sprendžiant dideles ir mažas kasdienes problemas. Ieškosime būdų efektyviam klasės vertybinių nuostatų ir įsipareigojimų diegimui. Gausime įrankius, padėsiančius kurti ir puoselėti saugią ir darbingą atmosferą klasėje.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 10.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas:
Tikslinė grupė: , , , ,
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.