Elektroninės mokymosi priemonės sparčiai skinasi kelią Lietuvos švietime, didėja jų įvairovė ir pasiūla, didėja ir vartotojų skaičius. Vis dažniau pasigirsta diskusijų apie elektroninį vadovėlį. Koks jis turėtų būti? Ar Lietuvos švietimo sistema pasiruošusi šiai naujovei ir kokie iššūkiai lauktų tokios mokomosios priemonės kūrėjų? Į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su elektroninio vadovėlio atsiradimo švietime galimybėmis, Jums atsakysime remdamiesi atlikto tyrimo rezultatais ir situacijos analizės duomenimis.
Renginio data: lapkričio 25 d.Renginio pradžia (trukmė): Vieta: Mažoji klasė (5.5 salė), RenginiaiLektorius/organizatorius (-iai): UAB „TAMO grupė“Ugdymas: bendrasis ugdymasTikslinė grupė: mokyklos administracija, mokytojai