Supažinsite su metodika, kaip atliekami tyrinėjimai upėse ir upeliuose, kaip nustatomas tėkmės greitis ar debitas. Sužinosite, kaip pagal augalus nustatyti upelio vandens kokybę ir jame gyvenančių žuvų rūšis. Mobiliajame upės formavimosi stende realiai pamatysite, kaip vyksta vagos formavimasis, kaip įvairiomis inžinerijos priemonėmis galima sutvirtinti tėkmės paveiktus krantus. Sužinosite, kas, be žuvų, gyvena Lietuvos upėse.
Išsiaiškinsite, kaip, naudojantis nešiojamuoju infraraudonųjų spindulių analizatoriumi NIR SACMI, skenuoti obuolius ar kitus vaisius ir pažvelgti į jų vidų, nesuardant vaisių, kaip įvertinti sausųjų medžiagų, tirpių sausųjų medžiagų, organinių rūgščių, odelės ir minkštimo tvirtumo, askorbo rūgšties ir cukrų kiekius.
Pradinių klasių mokytojus turėtų sudominti mokiniams skirta veikla „Šviesos ir spalvų paslaptys“ ir jos organizavimo metodika.
Susipažinsite su gimnazijos ilgamete mokinių tiriamosios veiklos organizavimo patirtimi.
Registracija baigta.