Kas yra tikroji branda? Ar tikrai brandos atestatą gavę jaunuoliai yra brandūs gyvenimui?

Technologijos ir socialiniai tinklai kuria naują, dinamišką realybę, kuri yra šiuolaikinio jaunimo gyvenimo dalis. Nors socialinių tinklų žvaigždės atvirai dalijasi, kad populiarumo be įdėto darbo nepasieksi, tačiau nemažėja jaunimo, svajojančio apie greitą sėkmę ir lengvai pasiekiamus rezultatus.

Šiame kontekste mokyklos vaidmuo itin svarbus. Mokykla yra vieta, kurioje galima atvirai kalbėtis, kad bet kokiai sėkmei pasiekti reikia stipraus noro ir nuolatinių pastangų, atkaklumo, kantrybės. Svarbu ne tik kalbėtis, bet ir ieškoti apčiuopiamų būdų, kurie padėtų jaunimui įgyti bei tobulinti tikslų kėlimo, laiko planavimo ir kitus gebėjimus.

Paskaitoje ieškosime atsakymų į tokius klausimus:

  • Kurioms XXI a. kompetencijoms turėtų būti skiriama daugiau dėmesio mokykloje? Kodėl kompetencijų ugdymo klausimas toks aktualus būtent šiandien?
  • Kokie įrankiai ir būdai padeda jas ugdyti?
  • Kas padeda skleistis ir stiprėti jauno žmogaus asmenybei? Kaip prie to prisideda mokykla? Mokytojas?
  • Kokiais būdais jauni žmonės geriausiai tobulina savo gebėjimus atkakliai siekti užsibrėžtų tikslų? Kas juos motyvuoja nepasiduoti?
  • Ar tai bus svarbu ateities visuomenei? Darbo rinkai? Kodėl?

Dr. Simonas Šabanovas – geografijos mokytojas ekspertas, Šiaurės licėjaus ugdymo vadovas, 2017 m. metų mokytojas.
Rūta Ratavičiūtė – personalo paieškos ir atrankos kompanijos People Link partnerė, Junior Chamber International Londono skyriaus prezidentė.
Justina Vyšniauskaitė – tarptautinės Dofe programos jaunimui žygių koordinatorė Lietuvoje.
Irena Zdanovič – psichologė Vilniaus Laisvės gimnazijoje.

Diskusijos moderatorius – Tomas Rakovas, psichologas, mokymų vadovas, neformaliojo ir patirtinio ugdymo specialistas, socialinio ir emocinio ugdymo programų vadovas, skautas. Šiuo metu Tomas koordinuoja tarptautinį socialinio ir emocinio ugdymo bandymų projektą „Learning to Be“.

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.