Kelionė informatikos labirintais ne tik pradinukams

Šiuolaikinius vaikus supa vis daugiau išmaniųjų daiktų. Juos reikia valdyti, tobulinti, su jais tenka bendrauti, o svarbiausia – kurti naują, dar išmanesnį pasaulį. Šiems vaikams reikia suteikti galimybę ugdytis informatinį, kūrybinį ir kritinį mąstymą. Jiems būtini logikos, programavimo pagrindai, kad galėtų sėkmingai komunikuoti ir veikti, būtų saugūs ir atsakingi, siektų asmeninės mokymosi pažangos. Lietuvos 100 pradinio ugdymo programą vykdančių mokyklų jau pradėjo į ugdymo procesą integruoti informatiką, naudojasi išmaniosiomis edukacinėmis technologijomis.

Į smagią kelionę, išbandant informatinio mąstymo ugdymo priemones, kviečiame ne tik pradinių, bet ir kitų dalykų mokytojus, tėvelius ir visus besidominčiuosius informatikos mokymu pradinėse klasėse.

Jūsų laukia linksma ir išmani pradinių klasių mokytojų komanda,  kurianti ir savo mokyklose išbandanti pradinio ugdymo informatikos turinį. Visi dalyviai galės asmeniškai patirti atradimo džiaugsmą, išbandyti šiuolaikines mokymosi priemones: edukacinį žaidimą „Scottie Go!“, „Blue-Bot“ ir „Ozobot“ robotukus bei Bebro žaidimo korteles.

Čia visi sėkmingai įveiks informatikos labirintą, o kelionės pabaigoje visų lauks staigmenos ir prizai.

Lektoriai: Liucija Jasiukevičienė, LR švietimo ir mokslo ministerija; Albina Zdanevičienė, Ugdymo plėtotės centras; Dalia Paleckienė, Nijolė Amšiejienė, Alytaus Dzūkijos pagrindinė mokykla bei kitų mokyklų atstovai.

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.