Skaitymo kompetencijų ugdymas ir tobulinimas.
Skaitymo strategijos parinkimas mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius): skatinimas domėtis knygomis, iliustracijų svarba, mokymas įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti svarbiausius veikėjus.
Kaip įtraukimas į skaitymo procesą ugdo vaikų kalbą, skatina mąstyti ir padeda išmokti.
Dalykinio teksto suvokimo svarba įvairių dalykų pamokose.
Renginio data: lapkričio 26 d.Renginio pradžia (trukmė): Vieta: Didaktikos klasė (3.1 salė)Lektorius/organizatorius (-iai): Loreta Grikainienė (Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras)Ugdymas: bendrasis ugdymas, ikimokyklinis ugdymas, pagrindinis ugdymas, pradinis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas, vidurinis ugdymasTikslinė grupė: dorinio ugdymo mokytojai, gamtos mokslų mokytojai, ikimokyklinio ugdymo pedagogai, kalbų mokytojai, matematikos mokytojai, menų mokytojai, pradinių klasių mokytojai, priešmokyklinio ugdymo pedagogai, socialinių mokslų mokytojai, tėvai, globėjai