Pirmoje paskaitos dalyje ,,Komandinis darbas virtualioje aplinkoje. Ar sėkmė įmanoma?“ išgirsite, kad šiuolaikiniai ugdymosi(si) poreikiai – tai informacijos vizualizavimas ir kūrybiškas medijų darbo optimizavimas. Sužinosite, kaip organizuoti atvirą medijų kūrimo ir pateikimo aplinką didesnei negu 3 asmenų grupei. Padedami mokinių komandos, galėsite išbandyti grupinio webwhiteboard, Google disko galimybes, sukursite bendrą darbą, aptarsite jų privalumus ir trūkumus, svarstysite panaudojimo galimybes.
Antroje paskaitos dalyje ,,Ekranas – vis dar uždanga?“ sužinosite, kad žodžio „ekranas“ reikšmė, išvertus iš prancūzų kalbos, yra „širma, uždanga“. Šiomis dienomis be ekranų jau vargiai verčiamės. Bet ar tikrai mokame skaityti jų tekstus? Ko gali prireikti, kad praskleistume šias širmas? Ką pravartu žinoti, dirbant su jaunuoliais? Į šiuos ir kitus klausimus ir bus siekiama atsakyti. Paskaitoje bus pristatoma patirtis, įgyta dalyvaujant medijų raštingumo ugdymo projektuose, taip pat medijų raštingumo ugdymo įžvalgos.
Trečioje paskaitos dalyje ,,Medijų mokykla. Kurti ir suprasti“ susipažinsite su pirmąja Lietuvoje gimnazija, kurios tikslas – sukurti pirmąją Lietuvoje medijų gimnaziją. Joje įvairių gebėjimų vaikams būtų pasiūlyta plati medijų raštingumo programa, apimanti ir praktinius dalykus, ir ugdytų mokinių kritinį mąstymą, ir gebėjimą atpažinti propagandą.
Jau šiandien Jums bus papasakota ir pristatyta:
- Lina atskleis medijų mokyklos schemą su atskiru medijų mokomuoju dalyku
- Laura papasakos apie gimnazijoje naujai įdiegtą dalyką ,,Medijos ir visuomenė“.
- Donatas papasakos, kaip savo pamokose ir projektiniuose dalykuose integruoja medijas, įvairias formas pritaiko praktiškai.
Lektoriai: Rasa Šlekienė, Kupiškio r. Alizavos pagrindinė mokykla; Audronė Kuisytė-Zubkaitienė, Vilniaus Jono Pauliaus II gimnazija; Lina Stasiūnaitė, Laura Kvėcė, Donatas Kriukas, Vilniaus Salomėjos Nėries gimnazija.