Vienas iš Geros mokyklos koncepcijoje pristatomų mokyklos bruožų yra „Bendruomenė: besimokanti organizacija“
Kodėl Gera mokykla turi būti besimokančia?
Ką svarbu žinoti, kad mokymosi procesai su kitais ir iš kitų duotų norimą ir laukiamą rezultatą, kad jie nebūtų savitiksliai ir apsimestiniai?
Kodėl svarbios komandos ir kodėl jos turi tapti Geros mokyklos stipria veikiančia jėga?
Ką apie komandas turime išmokti, kokius gebėjimus įvaldyti, kad nenusiviltume komandos nariais ir pasiektais rezultatais?
Kodėl reikia permąstyti komandų paskirtį, joms deleguojamus tikslus arba prisiimamus įsipareigojimus?
Kuo ypatinga WeQ prieiga ir kaip ji keičia mūsų supratimą apie besimokančią organizaciją?
Šie klausimai yra svarbūs diskutuojant su mokytojais ir mokyklų vadovais, kuriančiais savo Gerą mokyklą.