Kitoks mokymas, mokymasis visur ir visada, savo mokyklos ir klasės durų atvėrimas ugdymo organizavimo pokyčiams… Ar esame atviri ir pasirengę tokiam mokymui ir mokymuisi? Ar mokame atsisakyti mums patogių, tačiau mokinių smalsumo neskatinančių ugdymo organizavimo elementų ir juos pakeisti kitais, įgalinančiais bei motyvuojančiais?
Kokios pagalbos mums reikia? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su ugdymo organizavimo formų įvairove, ieškosime kartu su mokyklomis, besidalijančiomis savo patirtimi stenduose, pristatymuose ir kolegų diskusijose.
12.00 – 12.10 „Muziejus – visa mokykla“, KTU Vaižganto progimnazija, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rūta Songailienė.
12.15 – 12.45 Biržų „Saulės“ gimnazija: „Kas yra namų darbai: tuščias laiko švaistymas ar tikslinga veikla?“, diskusija, moderatorė – fizikos mokytoja A. Korsakienė.
Visoje šalyje didelio susidomėjimo vedamuose seminaruose sulaukusi fizikos mokytoja ekspertė A. Korsakienė pakvies bendrai diskusijai, kurios metu kartu su pašnekovais pamėgins išsiaiškinti, ar namų darbai tebėra efektyvus mokinių laiko leidimas, kaip skatinti mokinių savarankiškumą ir formuoti grįžtamąjį ryšį.
12.30 – 12.40 Patrauklus, kokybiškas, praktine tiriamąja veikla grįstas ugdymas, atsižvelgiant į įvairių gabumų mokinius, Vilniaus r. Paberžės „Verdenės“ gimnazija, biologijos mokytoja metodininkė Regina Stankevičienė.