2017 m. rudenį keli šimtai mokinių iš daugiau kaip 20-ies Lietuvos mokyklų̨ – VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ dalyviai, – pasinaudodami šios „Moodle“ pagrindu sukurtos platformos mokymo(si) medžiaga bei įrankiais, vadovaujami savo mokytojų ir konsultuojami platformos konsultantų, įgyvendina savo pačių sumanytus inžinerinių inovacijų projektus ir taip praktiškai susipažįsta su šiuolaikinių inžinerinių technologijų galimybėmis bei ateities iššūkiais.
Kokia yra pirmoji AI platformos patirtis ir tolimesnės plėtros kryptys, suteikiant kiekvienai Lietuvos mokyklai prieigą prie aktualių šiuolaikinių inžinerinių technologijų žinių ir įrankių?
Kaip įveiklinti platformą ir paskatinti jaunus žmones mokytis kurti ir diegti inovacijas savo pačių, bendruomenės ir šalies labui?
Į tuos ir kitus jums rūpimus klausimus ieškosime atsakymų ir bendrai diskutuosime seminare-diskusijoje. Kviečiame dalyvauti!