Dažnas švietimo darbuotojas kelia sau klausimą – kokios veiklos formos yra paveikiausios mokiniams. Tiek mokslininkai, tiek prevencinių programų kūrėjai, tiek prevencinės veiklos praktikai analizuoja šiuolaikinio jaunimo gyvenseną, keldami sau iššūkius – ugdyti vaikų socialines emocines kompetencijas per kasdienę veiklą.
Įtraukiančioje paskaitoje aptarsime sunkiausius prevencinės veiklos įgyvendinimo etapus. Sužinosite apie naujausias prevencinės veiklos ugdymo technologijas – vaikams ir jaunimui patraukliausias kasdienes veiklas, nereikalaujančias didelių išteklių. Jas galima taikyti ir per pamokas, ir per pertraukas, ir kitose veiklose. Sužinosite, iš kur galima pasisemti idėjų prevencinei veiklai mokykloje.
Renginio data: lapkričio 23 d.Renginio pradžia (trukmė): Vieta: Renginiai, Sprendimų klasė (3.2 salė)Lektorius/organizatorius (-iai): Kristina Ignatavičienė, Sandra Valantiejienė (Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras)Ugdymas: bendrasis ugdymas, neformalusis švietimas, specialusis ugdymasTikslinė grupė: logopedai, mokyklų direktorių pavaduotojai ugdymui, mokytojai, pagalbos specialistai