Nuotolinio mokymo specialiojo ugdymo modelis

Karantino metu specialiojo ugdymo įstaigos, panašiai kaip ir bendrojo ugdymo mokyklos, turėjo organizuoti nuotolinį mokymo procesą. Mokytojams, dirbantiems su specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčiais mokiniais, tai buvo didelis iššūkis ne tik dėl ekstremalios situacijos, bet ir dėl specialiosios pedagogikos ypatumų. Pirmiausia reikėjo nuspręsti, koks tokio mokymo tikslingumas. Renginyje diskutuosime apie nuotolinio ugdymo reikšmę SUP turintiems mokiniams ir jų šeimoms. Be to, pristatysime inovatyvaus nuotolinio darbo su SUP turinčiais mokiniais modelį ir dalysimės tyrimo apie šio modelio taikymą išvadomis.

Lektoriai: Artur Adam Markevič, „Renkuosi mokyti“ alumnas, Meilės Lukšienės premijos laureatas 2020, Vilniaus „Šilo“ mokyklos mokytojas. Vaida Maziukienė, specialioji pedagogė, konsultacinio centro vadovė, Vilniaus Šilo mokykla.

Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą

 

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 14.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai):
Ugdymas:
Tikslinė grupė: ,
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.