Švietimo, inovacijų sričių specialistai pripažįsta – intensyviai besikeičiantis pasaulis, kai dalį aptarnavimo srities darbų iš žmonių perima dirbtinis intelektas, kelia ne tik akademinius iššūkius. Ir ne tik jaunajai kartai.
Paskaitoje sužinosite, kaip pažinti savo asmenines savybes, valdyti emocijas, kaip gebėti prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių, suburti ir motyvuoti kitus, kartu siekti bendrų tikslų. Šie gebėjimai tampa ne mažiau svarbūs negu kognityviniai įgūdžiai. Net ir aukščiausių akademinių įvertinimų ar laimėjimų sporte arba mene siekiantiems vaikas yra būtinas socialinis ir emocinis ugdymas (SEU). Socialinio emocinio ugdymo (SEU) svarba: įtaka vaikų savijautai, psichinei sveikatai, akademiniams pasiekimams bei sąviraiškai? Poveikis švietimo kokybei? Vaiko asmenybės ugdymas: šeimos ir mokyklos atsakomybės ribos arba kur baigiasi šeimos ir prasideda mokyklos atsakomybė? Socialinio-emocinio ugdymo (SEU) vieta mokykloje: kaip integruoti SEU į mokyklos gyvenimą, ugdymo programas? Ką pedagogui svarbu žinoti apie SEU? Kur ir kaip patiems mokytojams ugdytis SE gebėjimus?
Dalyviai: Veronika Naumova, Vilniaus Martyno Mažvydo progimnazijos mokytoja; Raminta Beržinskytė, VšĮ „Saulės gojus“ mokytoja; Irma Liubertienė, Pozityvaus ugdymo instituto vadovė, Socialinio ugdymo asociacijos „Dramblys“ vadovė; Daiva Šukytė, tarptautinės socialinio ir emocinio ugdymo programos „Lions Quest“ instruktorė.
Moderatorius – Tomas Rakovas.