Teorinis ir praktinis užsiėmimas, kurio metu bus nagrinėjami tokie klausimai, kaip:
- Asmeninių ir socialinių gebėjimų atskleidimo bei lavinimo galimybės ir būdai pamokoje.
Vertinimo būdai ir jų poveikis vaikams parodo vaiko stiprybes ir tobulėjimo kryptį – ar „priklijuoja etiketę ir pastato į vietą”?
- Ugdomasis vertinimas (kaip būdas smalsumui, žinių siekimui, pasitikėjimui savimi ir kt. skatinti) mokyklose – visi „UŽ“ ir „PRIEŠ”.
- Kaip vertinti „nepatogius“ vaikus (hiperaktyvius, agresyvius, autistus ir kt.)?
- Kaip švietimas gali per ugdomojo vertinimo būdu gali skatinti vaikų savęs pažinimą ir pažangą?
- Mokytojo ir mokinių refleksija kaip ugdomojo (įsi)vertinimo pagrindas.
- Ugdomo vertinimo taikymo mokykloje metodai, konkrečių sėkmės ir nesėkmės atvejų pavyzdžių aptarimas.
Užsiėmimo metu bus remiamasi LVJC specialistų parengta ir ugdomuosiuose užsiėmimuose taikoma programa „Kaleidoskopas“.
Renginio data: lapkričio 25 d.Renginio pradžia (trukmė): Vieta: Mažoji klasė (5.5 salė)Lektorius/organizatorius (-iai): Tomas Rakovas (Lietuvos vaikų ir jaunimo centras)Ugdymas: ikimokyklinis ugdymas, neformalusis švietimas, pradinis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas, vidurinis ugdymasTikslinė grupė: mokyklų direktorių pavaduotojai ugdymui, mokytojai