Vaikų emocinė gerovė skaitmeniniame pasaulyje. Ar interneto rizikas galima paversti vaikui naudingomis galimybėmis?

Internetas yra neatsiejama XXI  amžiaus vaikų gyvenimo dalis, stipriai paveikusi tai, kaip vaikai ieško informacijos ir pagalbos, kaip jie bendrauja, pramogauja, sprendžia konfliktus, išreiškia save, žaidžia bei mokosi. Interneto naudojimo rizikos vaikų emocinei gerovei yra dažniau ir plačiai aptariamos nei Interneto teikiamos galimybės, pamirštant, kad susidūrimas su rizika ir jos sėkmingas įveikimas yra sąlygos, kurios padeda vaikams ugdyti(s) psichologinį atsparumą. Tačiau tiek tėvams, tiek mokytojams, siekiant užtikrinti vaikų emocinę gerovę, iškyla sunkumai derinant galimas Interneto galimybes ir grėsmes.

Lektorė: Virginija Rekienė, „Erudito“ licėjaus psichologė

Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą

 

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 16.00 val. (45 min.)
Vieta:
Lektorius/organizatorius (-iai):
Tikslinė grupė:
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.