Verslumo ugdymas mokykloje. Kodėl tai progresyvu?

Daug kalbama apie integruotą ir patirtinį ugdymą bei jo svarbą bendrųjų kompetencijų formavimui. Tai iš ties puikūs metodiniai sprendimai, kurie ugdymą paverčia įdomia, įtraukia ir prasminga veikla. Tačiau – tai sudėtingai realizuojama, nes dalykinėje sistemoje maža galimybių tokių formatų taikymui. Vienas jų – projektinės veiklos, kurios leidžia pasiekti šiuos tikslus, tačiau jos dažniausiai yra už dalyko ribų. Verslumo ugdymas yra dalis ekonomikos dalyko turinio, kuris yra puikus projektinės veiklos objektas. Verslumo projektai nereikalauja ieškoti dirbtinių ryšių tarp dalykų, neįspraudžia į faktinių žinių atkartojimo formatus, bet atvirkščiai – užduoda labai kūrybinį procesą, kuriame dera ir saviraiška bei tyrimų metodų taikymas, kūrybinė veikla ir struktūruotas projeto turinio ir rezultatų pateikimas. O svarbiausia – tokie projektai skatina smalsumą, savarankiškumą bei atsakomybę!

 

Lektorius: doc. Dr. Nerijus Pačėsa, „Erudito“ licėjaus direktorius

Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą

 

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 10.00 val. (30 min.)
Vieta:
Lektorius/organizatorius (-iai):
Tikslinė grupė:
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.