Žaidimas kaip ugdymo(si) įrankis

Kiekvienas mokytojas, norėdamas parengti gerą ir įdomią pamoką, siekia emocinio mokinių saugumo ir tinkamo jų elgesio pamokoje. Jis stengiasi pamoką organizuoti taip, kad mokiniai lengvai suprastų ir įsisąmonintų informaciją, sėkmingai ugdytųsi gebėjimus. Ką daryti, kad šie norai virstų tikrove? Ar teko girdėti, kiek daug per pamoką gali nuveikti mokiniai žaisdami? Per šį užsiėmimą sužinosite, kaip žaidimą paversti ne pramoga, o ugdymo(si) įrankiu, kaip jį organizuoti, kad mokiniai ne tik gerai praleistų laiką, bet ir ugdytųsi gebėjimus. Įdomesnės pamokos padidins jūsų mokinių motyvaciją mokytis ir sudarys sąlygas dirbti smagiau.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 15.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): , ()
Ugdymas:
Tikslinė grupė:
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.