Parodos atidarymas
Sveikinimo žodis Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/melynasis-kanalas-1-diena
Sveikinimo žodis Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/melynasis-kanalas-1-diena
Nuotolinis ugdymas(is) – iššūkis visiems: pedagogams, vaikams ir jų tėvams. COVID-19 pandemijos karantino metu, užvėrus vaikų darželių duris, pedagogus užgulė didžiulė atsakomybė, kaip teisingai ir kokybiškai naudotis skaitmeninėmis ugdymo priemonėmis: interaktyviomis lentomis, interaktyviomis grindimis, kompiuterių programėlėmis, planšetiniais kompiuteriais, kaip reikėtų mokyti vaikus naudotis virtualia erdve, kad ji taptų ne tik žaidimų, pramogų, bet ir edukacine Read more about Skaitmeninė ikimokyklinio ugdymo mokykla. Ateities darželis šiandien[…]
Vilniaus Šilo mokykla, įgyvendindama „Erasmus+“ KA201 strateginės partnerystės projektą, kuria intelektualųjį produktą, t. y. įtraukiojo ugdymo integruotą mokymo(si) priemonę 6–7 metų vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP). Renginyje bus pristatyta novatoriška priemonė, kuri pagelbės pedagogams ir švietimo pagalbos specialistams sėkmingai integruoti vaikus, turinčius SUP į kasdieninį ugdymo procesą. „Start Learning Box“ parengta pagal Lietuvoje naudojamas Read more about Sėkminga pradžia su „Start Learning Box“[…]
PProjektas „Prisijungusi Lietuva“ ir jų e. skautų savanorių tinklas dovanoja renginio žiūrovams nemokamą jaunimo grupės „Baltos varnos“ akustinį koncertą. Koncerto metu dainininkės paragins suspėti dalyvauti virtualiame protmūšyje ir laimėti prizų. Po koncerto bus skelbiama protmūšio pabaiga – laimėtojus skelbs „Facebook“ „Prisijungusi Lietuva“ paskyroje. Grupę „Baltos varnos“ sudaro seserys dvynės Milda ir Teresė Andrijauskaitės, puikiai žinomos Read more about „Prisijungusi Lietuva“ projekto pristatymas ir koncertas[…]
Kitoks mokymas, mokymasis visur ir visada, savo mokyklos ir klasės durų atvėrimas ugdymo organizavimo pokyčiams… Ar esame atviri ir pasirengę tokiam mokymui ir mokymuisi? Ar mokame atsisakyti mums patogių, tačiau mokinių smalsumo neskatinančių ugdymo organizavimo elementų ir juos pakeisti kitais, įgalinančiais bei motyvuojančiais? Kokios pagalbos mums reikia? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su Read more about Mokymasis be sienų. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]
Ar ugdymas šiandieninėje mokykloje tinkamai parengia mokinį tolesniam gyvenimui? Ar pakankamai dėmesio skiriame bendrųjų ir dalyko kompetencijų dermei? Kaip geriau, patraukliau susieti mokymo medžiagą su gyvenimo aktualijomis? Kaip padėti vaikui išmokti mokytis iš savo patirties? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su integraliu bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymu bei vertinimu, ieškosime kartu su mokyklomis, Read more about Bendrųjų ir dalykinių kompetencijų vienovė. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]
Ar žinote, kad daugiau kaip 70 proc. mūsų skonio yra susiję su kvapu. Kodėl taip yra? Kaip šiedu jutimo organai keičia mūsų reakcijas į maistą? Atsakymus į šiuos ir į daugelį kitų įdomių klausimų rasite mūsų laboratorijoje. Čia pažinsite savo skonio receptorius, analizuosite, ką jaučia jūsų liežuvis, kaip veikia uoslė. Tyrinėdami atrasite, kad paprasto obuolio Read more about Skonio ir kvapo paslaptis[…]
Ar žinote, kad daugiau kaip 70 proc. mūsų skonio yra susiję su kvapu. Kodėl taip yra? Kaip šiedu jutimo organai keičia mūsų reakcijas į maistą? Atsakymus į šiuos ir į daugelį kitų įdomių klausimų rasite mūsų laboratorijoje. Čia pažinsite savo skonio receptorius, analizuosite, ką jaučia jūsų liežuvis, kaip veikia uoslė. Tyrinėdami atrasite, kad paprasto obuolio Read more about Skonio ir kvapo paslaptis[…]
Norite, kad aplink būtų kuo daugiau spalvų? Norite, kad mūsų aplinka pražystų gėlėmis ar sužaliuotų naudingais vaistingaisiais augalais? Norite, kad mūsų virtuvėje niekada netrūktų natūralių vitaminų? Tuomet šis užsiėmimas kaip tik jums! Sėklų „bombos“ ne tik padės kūrybiškai išauginti mūsų mylimų augalų, papuoš aplinką, bet ir suburs džiaugsmingam atradimų ieškojimui. Tai dar vienas būdas, kaip Read more about EKO „bombos“[…]
Norite, kad aplink būtų kuo daugiau spalvų? Norite, kad mūsų aplinka pražystų gėlėmis ar sužaliuotų naudingais vaistingaisiais augalais? Norite, kad mūsų virtuvėje niekada netrūktų natūralių vitaminų? Tuomet šis užsiėmimas kaip tik jums! Sėklų „bombos“ ne tik padės kūrybiškai išauginti mūsų mylimų augalų, papuoš aplinką, bet ir suburs džiaugsmingam atradimų ieškojimui. Tai dar vienas būdas, kaip Read more about EKO „bombos“[…]
Praktinėse-kūrybinėse dirbtuvėse susipažinsite su dinozaurais, sužinosite daugybę įdomių faktų apie juos. Tapsite tikrais tyrinėtojais: sužinosite dinozaurų rūšių pavadinimus, jų požymius, dydžius, gyvenimo laikotarpius. Interaktyvias, kūrybiškas užduotis atliksite naudodamiesi „LaQ“ konstruktoriais, turinčiais visą dinozaurų kolekciją „Dinosaur World“, puikiai atspindinčią visą priešistorinių laikų dinozaurų pasaulį.
Praktinėse-kūrybinėse dirbtuvėse susipažinsite su dinozaurais, sužinosite daugybę įdomių faktų apie juos. Tapsite tikrais tyrinėtojais: sužinosite dinozaurų rūšių pavadinimus, jų požymius, dydžius, gyvenimo laikotarpius. Interaktyvias, kūrybiškas užduotis atliksite naudodamiesi „LaQ“ konstruktoriais, turinčiais visą dinozaurų kolekciją „Dinosaur World“, puikiai atspindinčią visą priešistorinių laikų dinozaurų pasaulį.
Kviečiame į praktiškų žaidimų erdvę! Joje įsitrauksite į žaidybinį mokymosi procesą, atrasite, kad mokytis galite žaisdami. Patirsite, kaip gali būti smagu mokytis, kaip lengva įsiminti naujus dalykus. Sužinosite ir čia pat praktiškai išbandysite, kad konstruoti galima ne tik geometrines figūras ir formas, bet ir kitus dalykus – pavyzdžiui, lietuvių kalbą ar dailę. Įsitraukę į žaidimą, Read more about Mokykimės žaisdami[…]
Kviečiame į praktiškų žaidimų erdvę! Joje įsitrauksite į žaidybinį mokymosi procesą, atrasite, kad mokytis galite žaisdami. Patirsite, kaip gali būti smagu mokytis, kaip lengva įsiminti naujus dalykus. Sužinosite ir čia pat praktiškai išbandysite, kad konstruoti galima ne tik geometrines figūras ir formas, bet ir kitus dalykus – pavyzdžiui, lietuvių kalbą ar dailę. Įsitraukę į žaidimą, Read more about Mokykimės žaisdami[…]
Diskusija skirta ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo įgūdžiams aptarti. Aptarsime, kaip reikėtų ugdyti šio amžiaus vaikų skaitymo gebėjimus, su kokiais sunkumais susiduria pedagogai bei koks yra pedagogų ir tėvų indėlis. Taip pat analizuosime, su kokiais sunkumais susiduria ne tik ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogai, bet ir pradinių klasių mokytojai, į kurių klases susirenka skirtingų skaitymo Read more about Skaitymas: kaip ugdyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo įgūdžius?[…]
Kviečiame susipažinti su nenuoramomis broliukais robotukais Dash ir Dot. Linksmuoliai ne tik kalba, važinėja, mirksi akytėmis, juokiasi, žiovauja, bet kartais ir susipeša! O patekę į vaikų rankas, tampa pačiais geriausiais mokiniais pasaulyje – išmoksta groti, dainuoti, šokti, vykdyti įvairias užduotis, žaisti futbolą ir dar daug įdomių dalykų. Neįtikėtina? Pabandykite! Per užsiėmimą susidraugausite su robotukais, išmoksite Read more about Mokomės su robotukais Dash ir Dot[…]
Ar žinote, kad geriausias mokymosi būdas – žaidimas? Kas gali būti geriau, jei ne sužinoti naujų dalykų ir kartu smagiai praleisti laiką? Prisimenate valandas, praleistas smėlio dėžėje, lipdant smėlio „bandeles“? Šiame užsiėmime smėlio dėžę pakeis šviesos stalas, o „bandeles“ įvairios užduotys, kurios ne tik patraukia dėmesį, bet ir skatina kuo daugiau sužinoti. Ateikite ir lengvai Read more about Smėlio ir šviesos žaidimai[…]
Ar žinote, kad geriausias mokymosi būdas – žaidimas? Kas gali būti geriau, jei ne sužinoti naujų dalykų ir kartu smagiai praleisti laiką? Prisimenate valandas, praleistas smėlio dėžėje, lipdant smėlio „bandeles“? Šiame užsiėmime smėlio dėžę pakeis šviesos stalas, o „bandeles“ įvairios užduotys, kurios ne tik patraukia dėmesį, bet ir skatina kuo daugiau sužinoti. Ateikite ir lengvai Read more about Smėlio ir šviesos žaidimai[…]
Kviečiame mokytis matematikos ir pasaulio pažinimo naudojantis nauja unikalia priemone – interaktyviais kubais. Interaktyvus kubas gali būti naudojamas kaip kėdė, kaip priemonė mokytis per judesį, mokytis naudojantis kompiuteriu, darbui grupėmis, diskusijoms, sportui ir kiek tik kūrybiškumas leidžia. Atsakinėsite į įvairius klausimus, spręsite galvosūkius ir visus atsakymus galėsite pateikti naudodamiesi interaktyviais kubais. Labai tikimės, kad bus Read more about Interaktyvūs kubai „iMO“[…]
Kviečiame mokytis matematikos ir pasaulio pažinimo naudojantis nauja unikalia priemone – interaktyviais kubais. Interaktyvus kubas gali būti naudojamas kaip kėdė, kaip priemonė mokytis per judesį, mokytis naudojantis kompiuteriu, darbui grupėmis, diskusijoms, sportui ir kiek tik kūrybiškumas leidžia. Atsakinėsite į įvairius klausimus, spręsite galvosūkius ir visus atsakymus galėsite pateikti naudodamiesi interaktyviais kubais. Labai tikimės, kad bus Read more about Interaktyvūs kubai „iMO“[…]
Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę ir galimybes atpažinti kiekvieno vaiko gabumus ir mokymosi potencialą. Vis dar diskutuojame, mokomės ir siekiame ne tik atpažinti ir pažinti, suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Per šį susitikimą išgirsite Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto ,,Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]
Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Kaip sudaryti sąlygas įtraukiojo ugdymo plėtrai savo mokykloje? Kaip sumažinti socialinę atskirtį ir padidinti mokinių įsitraukimą į ugdymo veiklas? Dalyvaudami diskusijoje, sužinosite, kaip šiuos klausimus padeda spręsti visos dienos mokykla. Visos dienos mokyklos modelių išbandyme dalyvaujančių mokyklų atstovai dalysis patirtimi, kilusiais iššūkiais ir atrastomis galimybėmis su savivaldybių administracijų atstovais, mokyklų vadovais Read more about Gyvenimas visos dienos mokykloje: pirmosios patirtys[…]
Paslaptingas chemijos pasaulis,.. o tiksliau – skirtingo tankio skysčiai. Pas mus sužinosite, kodėl vienos medžiagos labai greitai nuskęsta vandenyje, o kitos plūduriuoja vandens paviršiuje, kodėl lengviausias, mažiausiu tankiu pasižymintis skystis „guli“ viršuje, o sunkiausias – apačioje? Ir, žinoma, patys pasigaminsite spalvotą cukraus piramidę.
Dažniausiai tirpalą gauname medžiagą ištirpinę skystyje, pavyzdžiui, cukrų kavoje ar arbatoje, druską – vandenyje, skalbiklius – vandenyje ir t. t. Kyla klausimas, ar visos medžiagos tirpsta vandenyje. O gal jos sugeria vandenį į save? O gal ir sugeria, ir tirpsta? Visa tai išsiaiškinsite praktiniame užsiėmime „Sugeria ar tirpsta?“
Paslaptingas chemijos pasaulis,.. o tiksliau – skirtingo tankio skysčiai. Pas mus sužinosite, kodėl vienos medžiagos labai greitai nuskęsta vandenyje, o kitos plūduriuoja vandens paviršiuje, kodėl lengviausias, mažiausiu tankiu pasižymintis skystis „guli“ viršuje, o sunkiausias – apačioje? Ir, žinoma, patys pasigaminsite spalvotą cukraus piramidę.
Dažniausiai tirpalą gauname medžiagą ištirpinę skystyje, pavyzdžiui, cukrų kavoje ar arbatoje, druską – vandenyje, skalbiklius – vandenyje ir t. t. Kyla klausimas, ar visos medžiagos tirpsta vandenyje. O gal jos sugeria vandenį į save? O gal ir sugeria, ir tirpsta? Visa tai išsiaiškinsite praktiniame užsiėmime „Sugeria ar tirpsta?“
Paslaptingas chemijos pasaulis,.. o tiksliau – skirtingo tankio skysčiai. Pas mus sužinosite, kodėl vienos medžiagos labai greitai nuskęsta vandenyje, o kitos plūduriuoja vandens paviršiuje, kodėl lengviausias, mažiausiu tankiu pasižymintis skystis „guli“ viršuje, o sunkiausias – apačioje? Ir, žinoma, patys pasigaminsite spalvotą cukraus piramidę.
Dažniausiai tirpalą gauname medžiagą ištirpinę skystyje, pavyzdžiui, cukrų kavoje ar arbatoje, druską – vandenyje, skalbiklius – vandenyje ir t. t. Kyla klausimas, ar visos medžiagos tirpsta vandenyje. O gal jos sugeria vandenį į save? O gal ir sugeria, ir tirpsta? Visa tai išsiaiškinsite praktiniame užsiėmime „Sugeria ar tirpsta?“
Tikriausiai visi žinote, kad pelėda – miško paukštis, simbolizuojantis mokslą ir žinias. Norite tokio suvenyro? Ateikite pas mus. Mūsų dirbtuvėje nusilipdysite pelėdą iš molio, pritvirtinsite įvairių smulkių papuošimų, detalių, išlyginsite, papuošite raižymo, įspaudavimo ir kitais būdais. Molio pelėdą parsinešite namo. Susipažinsite su įvairiomis molio savybėmis. Taip pat turėsite galimybę žiesti žiedimo ratu, pasidaryti molio puodynę. Read more about Kūrybos džiaugsmas[…]
Tikriausiai visi žinote, kad pelėda – miško paukštis, simbolizuojantis mokslą ir žinias. Norite tokio suvenyro? Ateikite pas mus. Mūsų dirbtuvėje nusilipdysite pelėdą iš molio, pritvirtinsite įvairių smulkių papuošimų, detalių, išlyginsite, papuošite raižymo, įspaudavimo ir kitais būdais. Molio pelėdą parsinešite namo. Susipažinsite su įvairiomis molio savybėmis. Taip pat turėsite galimybę žiesti žiedimo ratu, pasidaryti molio puodynę. Read more about Kūrybos džiaugsmas[…]
XXI amžiuje, kai dominuoja ekranai, paveikslėlių knygos yra labai svarbios vaikų vaizduotės formavimo ir skaitymo įgūdžių ugdymui. Pristatymo metu pateiksime skaitymo, rašymo ir žodinės išraiškos pavyzdžius, ką galite nuveikti su F. Davido ir S. Eidrigevičiaus knyga „Berniukas ir jo mylinti širdis”.
Dalyvausite „Išgyvenimo pamokoje“ ir išmoksite pasigaminti žvyro filtrą, kad galėtumėte išsivalyti užterštą vandenį. Dalyvaudami veikloje „Paslaptingas vanduo“, nustatysite medžiagų tirpumą vandenyje ir išmoksite pasigaminti nematomo rašalo. Robotikos užsiėmime „Spalvų skaitytojas“ pasigaminsite spalvas atpažįstantį skenerį ir suprogramuosite jį taip, kad robotas, atpažinęs mėlyną spalvą, ištartų žodį „Vanduo“ arba skleistų tam tikrą „džiaugsmo signalą“. Prieš užsiėmimą ir Read more about Vanduo. Kad jo niekad nepritrūktų[…]
Dalyvausite „Išgyvenimo pamokoje“ ir išmoksite pasigaminti žvyro filtrą, kad galėtumėte išsivalyti užterštą vandenį. Dalyvaudami veikloje „Paslaptingas vanduo“, nustatysite medžiagų tirpumą vandenyje ir išmoksite pasigaminti nematomo rašalo. Robotikos užsiėmime „Spalvų skaitytojas“ pasigaminsite spalvas atpažįstantį skenerį ir suprogramuosite jį taip, kad robotas, atpažinęs mėlyną spalvą, ištartų žodį „Vanduo“ arba skleistų tam tikrą „džiaugsmo signalą“. Prieš užsiėmimą ir Read more about Vanduo. Kad jo niekad nepritrūktų[…]
Apsirengę chalatėlius ir užsidėję apsauginius akinukus, tapsite jaunaisiais mokslininkais. Viso interaktyvaus užsiėmimo metu atliksite įvairius ir smagius chemijos bei fizikos bandymus, naudodami maistui tinkamas ir sveikatai nekenksmingas medžiagas. Taip sužinosite apie vienų medžiagų poveikį kitoms, taip pat, kodėl jos derinamos. Taip pat išbandysite „mokslinį“ gėrimo receptą – galėsite jo ne tik pasigaminti, bet ir paragauti. Read more about Bandymų bumas. Mažiau kalbų – daugiau darbų![…]
Apsirengę chalatėlius ir užsidėję apsauginius akinukus, tapsite jaunaisiais mokslininkais. Viso interaktyvaus užsiėmimo metu atliksite įvairius ir smagius chemijos bei fizikos bandymus, naudodami maistui tinkamas ir sveikatai nekenksmingas medžiagas. Taip sužinosite apie vienų medžiagų poveikį kitoms, taip pat, kodėl jos derinamos. Taip pat išbandysite „mokslinį“ gėrimo receptą – galėsite jo ne tik pasigaminti, bet ir paragauti. Read more about Bandymų bumas. Mažiau kalbų – daugiau darbų![…]
Ar esate matę vaivorykštę ant savo stalo? Ar gali stiklinėje susimaišyti įvairių spalvų skystis? Laboratorijoje turėsite galimybę patys aktyviai eksperimentuoti, stebėti ir daryti išvadas. Atlikdami tiriamuosius darbus, naudositės priemonėmis iš mus supančios, kasdienės namų aplinkos. Į įvairias medžiagas (skystas, skirtingos konsistencijos, tirpias, netirpias ir pan.) pažvelgsite mokslininko akimis, atrasite ypatingas jų savybes, o spalvos ne Read more about Vaivorykštė ant tavo stalo[…]
Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]
Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]
Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]
Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]
Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]
Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei? Kaip neigiamą jų poveikį pakeisti teigiamu? Kokia ugdytojų (mokytojų, mokyklos administracijos, tėvelių) įtaka technologijų poveikį verčiant teigiamu vaikams, jaunimui ir visuomenei? Diskusijoje išgirsite atsakymus į šiuos klausimus. Sužinosite, kokia technologijų įtaka savajai tapatybei ir asmeniniams santykiams (aptarsime ir kai kuriuos realius atvejus), kaip įvairios suinteresuotosios šalys gali išspręsti problemas. Read more about Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei?[…]
Vienas iš Geros mokyklos koncepcijoje pristatomų mokyklos bruožų yra „Bendruomenė: besimokanti organizacija“ Kodėl Gera mokykla turi būti besimokančia? Ką svarbu žinoti, kad mokymosi procesai su kitais ir iš kitų duotų norimą ir laukiamą rezultatą, kad jie nebūtų savitiksliai ir apsimestiniai? Kodėl svarbios komandos ir kodėl jos turi tapti Geros mokyklos stipria veikiančia jėga? Ką apie Read more about Mokykla – besimokanti organizacija. Komanda mokykloje. IQ vs WeQ[…]
Renginyje bus pristatytos elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų integracijos galimybės ugdymo įstaigoje. Taip pat aptarsime tėvų įtraukimą į elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų ugdymą. Bus pristatyta užsienio ekspertų patirtis, metodinės priemonės. Renginio dalyviai: prof. Dr. Aistė Diržytė, Mykolo Romerio universitetas, Daina Šiekštelytė –Valkerienė, asociacija ,,Kitoks vaikas“, dr. Albinas Kalvaitis, Read more about Pagalba šeimoms, auginančioms elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus[…]
Diskusijos metu bus: nagrinėjamas neformaliojo švietimo poveikis asmenybės brandai ir sėkmingumui; pristatytas Lietuvos vaikų ir jaunimo centro inicijuotas ir Mykolo Romerio Universiteto tyrėjų komandos 2016 m. birželio-spalio mėn. nacionaliniu mastu atliktas tyrimas apie neformalaus ugdymo poveikį brandžios (sėkmingos) asmenybės formavimuisi: bruožus, neformalaus ugdymo poveikį, socialinės aplinkos veiksnius, nuo kurių priklauso neformalaus ugdymo poveikis.
Teorinis ir praktinis užsiėmimas, kurio metu bus nagrinėjami tokie klausimai, kaip: Asmeninių ir socialinių gebėjimų atskleidimo bei lavinimo galimybės ir būdai pamokoje. Vertinimo būdai ir jų poveikis vaikams parodo vaiko stiprybes ir tobulėjimo kryptį – ar „priklijuoja etiketę ir pastato į vietą”? Ugdomasis vertinimas (kaip būdas smalsumui, žinių siekimui, pasitikėjimui savimi ir kt. skatinti) mokyklose Read more about Užsiėmimas pedagogams. „Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai”[…]
Pranešimo metu kiekvienas dalyvis galės pabandyti 3D mokomuosius objektus ir panirti į 3D pasaulį – iš visų pusių apžiūrėti plakančią širdį, panagrinėti kraujotaką, vožtuvų darbą, pamatyti žmogaus smegenis, akis, taip pat fotosintezę, augalo ląsteles, pabūti chemiku ir panagrinėti chemines struktūras, molekules, virtualiai atlikti pavojingus cheminius eksperimentus ir išvysti kitus 3D mokomuosius objektus.
Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – Read more about Pokalbiai apie mokyklą[…]
Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie vaikus[…]
Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie inovacijas švietime[…]
Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie ugdymo turinį[…]
Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie mokytojus ir tėvus[…]
Įtraukusis ugdymas – tai pripažinimas, kad visi mokiniai yra skirtingi: jie domisi įvairiais dalykais, turi skirtingų gabumų, į mokyklą ateina iš įvairių šeimų. Taigi ir ugdymas turėtų būti pritaikytas įvairiems mokiniams kiekvienoje mokykloje, kiekvienoje klasėje, kiekvienoje šalyje. Užsiėmime per interaktyvią veiklą sužinosite: Kodėl mokykloje nederėtų visų matuoti pagal vieną matą? Ar esu prastesnis, jei nesu Read more about Įtraukiojo ugdymo link[…]
Susipažinsite su nepriklausoma švietimo konsultante Lucy Crehan iš Didžiosios Britanijos. Ji dvejus metus praleido tyrinėdama švietimą PISA tyrimuose lyderiaujančiose šalyse. Lucy stebėjo darbą mokyklose, gyveno kartu su šių mokyklų mokytojais, atliko interviu su mokiniais, tėvais, mokytojais ir švietimo politikos kūrėjais. Sužinosite, ko galėtume pasimokyti iš šių šalių ir kas galėtų būti aktualiausia Lietuvos švietimo sistemai. Read more about Ko galime pasimokyti iš pažangiausių švietimo sistemų?[…]
Retai kada pokyčius priimame lengvai. Šiame renginyje pasidalysime Tartu privačios mokyklos (Estijoje), žinomos TERA vardu, patirtimi. Paaiškinsime, kaip mums pavyko per 10 metų mokinių skaičių mokykloje padidinti nuo 70 iki 400. Pasidalysime savo geriausiomis praktikomis inovacijų, grįžtamojo ryšio formų ir mokyklos vadybos srityse. Pademonstruosime, kaip technologijos klasėje gali tapti puikiu pagalbininku. Sužinosite, kaip mes Read more about Kaip, kodėl ir su kuo? TERA patirtis[…]
Ateikite, sužinokite ir patirkite tai, ko dar nesate bandę – turėsite galimybę artimiau susipažinti su chemijos mokslu. Stebėsite atliekamus bandymus ir daug bandymų atliksite patys, pavyzdžiui, pasigaminsite „pieno“, „aviečių sulčių“. Išsiaiškinsite, kas vyksta skrandyje, kai pavalgome, kada reikia gerti vandens ir kodėl. Neabejojame – čia įsitikinsite, kad mokytis chemijos gali būti įdomu ir net labai Read more about Katino Molio chemijos eksperimentai[…]
Ateikite, sužinokite ir patirkite tai, ko dar nesate bandę – turėsite galimybę artimiau susipažinti su chemijos mokslu. Stebėsite atliekamus bandymus ir daug bandymų atliksite patys, pavyzdžiui, pasigaminsite „pieno“, „aviečių sulčių“. Išsiaiškinsite, kas vyksta skrandyje, kai pavalgome, kada reikia gerti vandens ir kodėl. Neabejojame – čia įsitikinsite, kad mokytis chemijos gali būti įdomu ir net labai Read more about Katino Molio chemijos eksperimentai[…]
Ateikite, sužinokite ir patirkite tai, ko dar nesate bandę – turėsite galimybę artimiau susipažinti su chemijos mokslu. Stebėsite atliekamus bandymus ir daug bandymų atliksite patys, pavyzdžiui, pasigaminsite „pieno“, „aviečių sulčių“. Išsiaiškinsite, kas vyksta skrandyje, kai pavalgome, kada reikia gerti vandens ir kodėl. Neabejojame – čia įsitikinsite, kad mokytis chemijos gali būti įdomu ir net labai Read more about Katino Molio chemijos eksperimentai[…]
Supažinsite su ugdančiais ir kūrybinį mąstymą lavinančiais konstruktoriais iš Japonijos „LaQ“. Galėsite išbandyti konstruktorius, atrasti jų privalumus, pamatyti kūrybinio darbo rezultatus ir įvertinti jų taikymo ugdymo procese naudą. Sužinosite, kokioms vaikų kompetencijoms ugdyti ir kokioms žinioms įtvirtinti gali būti naudojamos „LaQ“ detalės, kaip „LaQ“ konstruktoriai naudojami atliekant komandines ir individualias užduotis, kaip tai siejasi su Read more about Smagus ir inovatyvus konstravimas[…]
Supažinsite su konstruktoriais iš Japonijos – „LaQ“ ir, atlikdami individualias bei komandines užduotis, įsitrauksite į atraktyvų ir įdomų mokymąsi. Konstruodami, dėliodami ir analizuodami „LaQ“ detalių funkcionavimą, išmoksite įvairių matematinių ir loginių sprendimų.
Norint mokykloje tinkamai ugdyti vaiką, svarbios ne tik pažinimo, bet ir socialinės bei emocinės kompetencijos. Tik visuminis vaiko ugdymas gali jam užtikrinti sėkmę mokykloje ir gyvenime. Kas tai yra socialinis ir emocinis ugdymas? Sunku ar lengva jį nuosekliai plėtoti mokykloje? Gal tai švietimo revoliucija? Kas tai turi daryti? Kas nutiks, jeigu nekreipsime dėmesio į nuoseklų Read more about Kaip mokykloje nuosekliai plėtoti socialinį ir emocinį ugdymą?[…]
Sužinosite apie naujausius kūrybingumo tyrimus, taip pat planuojamus politinius darbus kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymo srityje, išgirsite praktinių įžvalgų. Be to, susipažinsite su mokykloms skirta kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymo modelių el. platforma, galimybėmis mokykloms rinktis ir įgyvendinti šiuos modelius.
Norėdami suvokti dalyko esmę, išsiaiškinti, atrasti ir pažinti supantį pasaulį turite veikti patys. Laboratorijoje turėsite galimybę: tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; išlaisvinti fantaziją, lavinti lytėjimo pojūčius, pastabumą; įgyvendinti savo idėjas; analizuoti ir kūrybiškai veikti. Eksperimentuodami įsitrauksite į aktyvią veiklą, ieškosite atsakymų apie naujus, nežinomus ir sudėtingus dalykus: sukursite „Obuolinį Read more about Spalvoti atradimai[…]
Norėdami suvokti dalyko esmę, išsiaiškinti, atrasti ir pažinti supantį pasaulį turite veikti patys. Laboratorijoje turėsite galimybę: tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; išlaisvinti fantaziją, lavinti lytėjimo pojūčius, pastabumą; įgyvendinti savo idėjas; analizuoti ir kūrybiškai veikti. Eksperimentuodami įsitrauksite į aktyvią veiklą, ieškosite atsakymų apie naujus, nežinomus ir sudėtingus dalykus: sukursite „Obuolinį Read more about Spalvoti atradimai[…]
Norėdami suvokti dalyko esmę, išsiaiškinti, atrasti ir pažinti supantį pasaulį turite veikti patys. Laboratorijoje turėsite galimybę: tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; išlaisvinti fantaziją, lavinti lytėjimo pojūčius, pastabumą; įgyvendinti savo idėjas; analizuoti ir kūrybiškai veikti. Eksperimentuodami įsitrauksite į aktyvią veiklą, ieškosite atsakymų apie naujus, nežinomus ir sudėtingus dalykus: sukursite „Obuolinį Read more about Spalvoti atradimai[…]
Norėdami suvokti dalyko esmę, išsiaiškinti, atrasti ir pažinti supantį pasaulį turite veikti patys. Laboratorijoje turėsite galimybę: tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; išlaisvinti fantaziją, lavinti lytėjimo pojūčius, pastabumą; įgyvendinti savo idėjas; analizuoti ir kūrybiškai veikti. Eksperimentuodami įsitrauksite į aktyvią veiklą, ieškosite atsakymų apie naujus, nežinomus ir sudėtingus dalykus: sukursite „Obuolinį Read more about Spalvoti atradimai[…]
Norėdami suvokti dalyko esmę, išsiaiškinti, atrasti ir pažinti supantį pasaulį turite veikti patys. Laboratorijoje turėsite galimybę: tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; išlaisvinti fantaziją, lavinti lytėjimo pojūčius, pastabumą; įgyvendinti savo idėjas; analizuoti ir kūrybiškai veikti. Eksperimentuodami įsitrauksite į aktyvią veiklą, ieškosite atsakymų apie naujus, nežinomus ir sudėtingus dalykus: sukursite „Obuolinį Read more about Spalvoti atradimai[…]
Norėdami atrasti ir pažinti juos supantį pasaulį, išsiaiškinti ir suvokti dalyko esmę net ir patys mažiausi vaikai turi veikti patys. Norime pasidalyti patirtimi: kaip įtraukiame vaiką į aktyvią veiklą ir skatiname ieškoti atsakymų, domėtis naujais, nežinomais ir sudėtingais dalykais; kaip suteikiame vaikui galimybę tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; kaip Read more about Vaikų kūrybiškumo ir tyrinėjimo gebėjimų ugdymas[…]
Viskas, kas vyksta su vaiko kalba iki jam pradedant lankyti mokyklą, yra svarbu. Taigi ir kalbos suvokimo, ir kalbos vartojimo įgūdžiai padeda išsiugdyti komunikavimo kompetenciją, kurią „vainikuoja“ vaiko skaitymo ir rašymo gebėjimai bei įgūdžiai. Renginyje diskutuosime apie ugdymo veiklų priešmokyklinėje grupėje integralumą, kalbėsime apie tai, kodėl, ugdant vaikų kalbą, būtina kiekvieną vaiką matyti kaip savitą, Read more about Noriu būti išgirstas ir suprastas: komunikavimo kompetencijos ugdymas priešmokykliniame amžiuje[…]
Skaitymo kompetencijų ugdymas ir tobulinimas. Skaitymo strategijos parinkimas mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius): skatinimas domėtis knygomis, iliustracijų svarba, mokymas įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti svarbiausius veikėjus. Kaip įtraukimas į skaitymo procesą ugdo vaikų kalbą, skatina Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]
Nors Lietuvoje netrūksta itin gabių mokytojų, medijos žurnalistų lūpomis dažniausiai pasakoja mums, ko mokykloje trūksta, kas yra negerai… Kokį mokyklos (mokytojo) vaizdą jos formuoja? Ar tai stichinis procesas, ar kryptinga, apgalvota komunikacija? Kokią įtaką medijų piešiamam mokytojo ir mokyklos portretui daro pati mokykla? Ar šį procesą galima valdyti? Kaip pačios mokyklos ir mokytojų asociacijos gali Read more about Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?[…]
Šiuolaikinį žmogų nuolat atakuoja žinios, sklindančios iš įvairių kanalų: televizijos, interneto, radijo. Žinių gausybė verčia priimti informaciją skubotai, tinkamai neįvertinus jos patikimumo ir naudos. Sunku suprasti ir įsigilinti į visus globalėjančiai pasaulio bendruomenei kylančius iššūkius, dėl to yra patogu tiesiog patikėti ta tiesa, kurią skelbia medijos. Niekam nekyla abejonių, kad šiuolaikiniam žmogui svarbus kritinis mąstymas. Read more about Ar tikrai mano nuomonė yra mano? Medijų įtaka[…]
Kodėl „Google“ taip svarbu? Žinios yra įgyjamos naudojantis įvairiais įrankiais, o šie daro įtaką interpretuojant gaunamą informaciją. Todėl labai svarbu tinkamai pasirinkti įrankius ir išmanyti jų veikimą. Daugumos mūsų naršyklėse – kad ir kokį įrankį naudotume – pradžios puslapis pagal nutylėjimą būna paieškos sistema. Lietuvoje tai yra „Google“ paieškos sistema. Ji paieškos rezultatus rikiuoja pagal Read more about Požeminiai garažai „Google“ karalystėje[…]
Dažnai girdime, jog vienas iš pedagogo uždavinių – ugdyti brandžią ir motyvuotą asmenybę. Ar tai vis dar nauja? Matyt, kad ne – jau Antikos laikais buvo ieškoma atsakymo, kaip išugdyti brandų ir motyvuotą žmogų. Šio pranešimo tikslas – pažvelgti į šią temą plačiau: aptarti paties pedagogo brandos klausimą ir jo įtaką ugdant jauną žmogų, parodyti, Read more about Asmenybės branda ir motyvacija[…]
Pastaruoju metu padidėjo dėmesys paauglių literatūrai, gausėja ir lietuvių autorių šiam adresatui parašytų knygų. Kokius klausimus jos kelia? Kokios raiškos naujovės pastebimos? Ar šiuolaikinės knygos gali konkuruoti su paauglių klasika?Ar jos paskritai skatina skaityti? Į šiuos klausimus bandys atsakyti prelengentai, tačiau svarstyti kviečiami visi renginio dalyviai. Lektoriai: Doc., dr. Kęstutis Urba, literatūros kritikas; Eglė Baliutavičiūtė, literatūros Read more about Ar šiuolaikiniai paaugliai knygose atranda save?[…]
Jau tryliktą kartą Lietuvoje informatikos ir informatinio mąstymo konkursas „Bebras“ kvietė 3–12 kl. mokinius išmėginti savo jėgas sprendžiant įdomius uždavinius. Šie žaismingai ir suprantamai formuluojami uždaviniai apima visas svarbiausias informatikos sritis, parodo jų dermę su kitais mokslais. Geriausiai uždavinius išsprendę mokiniai bus apdovanoti šioje šventėje – jiems bus įteikti „Bebro“ diplomai ar pagyrimo raštai, o Read more about Informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ apdovanojimų šventė[…]
Tai baigiamasis parodos „Mokykla 2016“ renginys. Jame į gerą mokyklą bandysime pažvelgti įvairių mokyklų akimis. Jums pristatysime netradicinių ir neįprastų mokyklų patirtis, pasakodami unikalias istorijas. Išgirsite skirtingų (o galbūt ir kažkuo panašių) istorijų apie bendruomenę mokykloje, alternatyvų mokyklos „veidą“, savarankiškumą. Renginyje tiesiogiai bendrausite su Vilniaus Prano Mašioto pradinės, Demokratinės, Humanistinės, Melkio mokyklos atstovais. Draugiškas dialogas padės atrasti, Read more about Mano gerosios mokyklos istorija[…]
Šioje intelektualių pašnekesių dalyje „Iš klasės – į biblioteką – ir atgal!“ dalysimės mintimis šiais klausimais: Kas atveda mokinį į biblioteką: šeima, mokytojas ar draugai? Ką mokinys randa bibliotekoje? Ar literatūros pamokos ugdo kūrybingą skaitytoją? Koks ryšys tarp literatūros pamokų ir skaitymo? Šiuolaikinio rašytojo, šiuolaikinės literatūros vieta mokykloje – ką galime pasiūlyti paaugliui? Rekomenduojamos literatūros Read more about „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių I dalis: „Iš klasės – į biblioteką – ir atgal!“[…]
Ši intelektualių pašnekesių „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ ciklo dalis skirta diskusijai apie mokslo reikšmę, jo prestižo būklę, santykį su visuomene ir būdus, kaip mokslą suartinti su mokykla, bendruomene. Renginyje mėginsime atsakyti į klausimus: Kodėl kartais nuvertiname mokslą ir jis mums tampa šiek tiek svetimas? Ar įmanoma, kad suartėtų mokslas ir mokykla, vietos bendruomenė – taptų draugais? Read more about „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių II dalis: „Griauti(s) mokslo dramblio kaulo bokštą“[…]
Trečioji intelektualių pašnekesių „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ ciklo dalis skirta ugdymo(si) erdvių kaitos ir mokyklų, verslo, kultūros bei kitų institucijų santykio kuriant jas problematikai. Kintant darbo rinkai ir ryškėjant piliečių pasirengimui aktyviai prisidėti prie šalies pažangos kūrimo, švietimo ekspertai pastebi, jog dėl to auga autentiško mokymosi svarba. Tai leidžia kalbėti apie tradicinių ugdymo(si) erdvių kaitą. Renginyje Read more about „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių III dalis: „Tapti mokyklos architektu – panku“[…]
Renginyje aptarsime aktualius klausimus – su kokiais įgūdžiais ir pasiekimais į mokyklą turėtų ateiti būsimas pirmokas ir kaip jo neišgąsdinti, keliant didelius reikalavimus. Renginyje bus pristatoma priešmokyklinio ugdymo priemonė „Katino dienos“.