Integruotas ugdymas – inovatyvios pradinės mokyklos pamatas

14.00–14.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

VDU Švietimo akademijos dėstytoja, Europos Komisijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo ekspertė skaitys pranešimą „Intekgruotas ugdymas – inovatyvios pradinės mokyklos pamatas“. Pranešime bus kalbama apie inovatyvos mokyklos kūrimą, bendruomenę. „Kai tiek kuriame pačią idėją visi drauge, tiek įsipareigojimus ir atsakomybę prisiimame per pasidalintos lyderystės principą, kai tiek jaunas kolega, tiek turintis gilią patirtį, tampa komanda. Svarbu, Read more about Integruotas ugdymas – inovatyvios pradinės mokyklos pamatas[…]

Karantino akivaizdoje – gatvės vaikai, socialinė atskirtis ir pagalba

16.00–16.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Karantino akivaizdoje dar labiau išryškėja visuomenės ir ugdymo stigmos. Gatvės vaikai, netinkamos auklėjimo tendencijos, nusikalstamumas, psichologinės problemos, nuotolinis mokymas – tai ne vienintelės stigmos šiandieniniame pasaulyje. Kaip šias stigmas mato mokytojai, tėvai ir psichologai? Kaip galima padėti vaikams ir tėvams? Lektoriai: VDU Švietimo akademijos dėstytoja dr. Giedrė Misiūnienė, dėstytoja ir Pozityvios tėvystės pradininkė Lietuvoje doc. Read more about Karantino akivaizdoje – gatvės vaikai, socialinė atskirtis ir pagalba[…]

Naujos kartos mokytojas. Koks jis?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Idėjų klasė (4 salė) Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Diskusija „Naujos kartos mokytojas. Koks jis?“ pristatys naują žvilgsnį į naujos kartos – rytdienos mokytoją. Diskusijoje dalyviai dalinsis savo įžvalgomis, asmenine patirtimi, kokie mokytojai reikalingi mokymosi įstaigose. Kaip šiandienos ir rytdienos mokytojui prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančio pasaulio? Ar lengva tapti lyderiu švietime? Į visus šiuos klausimus atsakys VDU Švietimo akademijos edukologai, edukatoriai ir alumnai–mokytojai. Diskusijos Read more about Naujos kartos mokytojas. Koks jis?[…]