Verslumo ugdymas mokykloje. Kodėl tai progresyvu?

10.00–10.22, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Daug kalbama apie integruotą ir patirtinį ugdymą bei jo svarbą bendrųjų kompetencijų formavimui. Tai iš ties puikūs metodiniai sprendimai, kurie ugdymą paverčia įdomia, įtraukia ir prasminga veikla. Tačiau – tai sudėtingai realizuojama, nes dalykinėje sistemoje maža galimybių tokių formatų taikymui. Vienas jų – projektinės veiklos, kurios leidžia pasiekti šiuos tikslus, tačiau jos dažniausiai yra už Read more about Verslumo ugdymas mokykloje. Kodėl tai progresyvu?[…]

Kaip ir kodėl žaidybiniais metodais grįstas mokymas yra prasmingas? / How can a play-based approach make learning more meaningful? (Renginys anglų kalba)

10.35–10.57, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Renginys anglų kalba     Lektorė: Talia Shaban, „Erudito“ licėjaus tarptautinės Kembridžo programos mokytoja / Talia Shaban, International Cambridge programme teacher at „Erudito“ lyceum Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-1-diena  

„Lü“ – interaktyvi žaidimų aikštelė

11.10–11.43, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Muzikos ekspresas

„Lü“ – interaktyvios žaidimų aikštelės pristatymas. Video įrašas apie „Lü“ sistemą ir naujos kartos produkto aptarimas. Po pristatymo planuojama klausimų-atsakymų sesija. Taip pat sesijos metu vyks žaidimas: pirmas atsakęs į klausimą, susijusį su prieš tai pateikta prezentacija, gaus individualią dovaną. Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-1-diena  

Kaip komunikuoti apie maisto švaistymo prevenciją: tematika, priemonės ir praktiniai patarimai

12.00–12.33, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Lietuvos vartotojų institutas

Šio seminaro tikslas – suteikti mokytojams informacijos ir priemonių, padėsiančių į įvairių dalykų pamokas ir (arba) neformaliojo švietimo užsiėmimus integruoti: maisto vertės, maisto tausojimo, globalių maisto švaistymo padarinių, ir vartotojų vaidmens tematiką, taip pat pasirinkti tinkamas formas tokiai šviečiamajai veiklai. Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-1-diena  

Itin jautrus vaikas mokykloje, ką svarbu žinoti mokytojui?

13.00–13.33, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Jūratė Bortkevičienė

Pasak psichologės, knygų autorės Elaine N. Aron, apie 20 proc. vaikų yra itin jautrūs. Itin jautrus vaikas – koks jis? Jis gali verkti ateinant į mokyklą, prieš ką nors darant jam reikia pagalvoti, pasikeitus situacijai gali pradėti panikuoti. Taip pat dažnai jį gali ištikti isterija „lygioje vietoje“, rodos, be jokios suprantamos priežasties. Pateikus kritiką (net Read more about Itin jautrus vaikas mokykloje, ką svarbu žinoti mokytojui?[…]

„MPS“ ir „EVOLVE 30M“ sistemų pristatymai

13.50–14.12, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Muzikos ekspresas

Susitikimo metu bus pristatyta mobilioji prezentacijų sistema – „MPS“, ir jos privalumai bei „Electrovoice“ kompaktinė nešiojama kolonėlė, kuri yra puikus sprendimas švietimo įstaigoms. Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-1-diena  

Mąstymo ugdymas: kaip tai veikia?

14.30–14.45, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Paskaitos metu lektorius pristatys konceptualinį mokymą, aktyvių metodų sampratą ir jų taikymą praktikoje bei integracijos galimybes socialiniuose ir humanitariniuose moksluose.   Lektorius: Donatas Šinkūnas, „Erudito“ licėjaus istorijos, etikos ir filosofijos mokytojas Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-1-diena  

Kaip mokytojui išlaikyti sveiką protą dirbant nuotoliniu būdu?

15.10–15.43, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Jūratė Bortkevičienė

Dirbant nuotoliniu būdu, mokytojams tenka dirbti ne tik su mokiniais, bet ir daug aktyviau su jų tėveliais. O jei dar mokytojas turi ir savo vaikų, kurie mokydamiesi namuose, taip pat reikalauja dėmesio ir pagalbos. Kaip į esamą situaciją pažvelgti pozityviai ir rasti geriausius būdus padėti visų pirma sau? Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią Read more about Kaip mokytojui išlaikyti sveiką protą dirbant nuotoliniu būdu?[…]

Vaikų emocinė gerovė skaitmeniniame pasaulyje. Ar interneto rizikas galima paversti vaikui naudingomis galimybėmis?

16.00–16.33, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Internetas yra neatsiejama XXI  amžiaus vaikų gyvenimo dalis, stipriai paveikusi tai, kaip vaikai ieško informacijos ir pagalbos, kaip jie bendrauja, pramogauja, sprendžia konfliktus, išreiškia save, žaidžia bei mokosi. Interneto naudojimo rizikos vaikų emocinei gerovei yra dažniau ir plačiai aptariamos nei Interneto teikiamos galimybės, pamirštant, kad susidūrimas su rizika ir jos sėkmingas įveikimas yra sąlygos, kurios padeda vaikams ugdyti(s) psichologinį Read more about Vaikų emocinė gerovė skaitmeniniame pasaulyje. Ar interneto rizikas galima paversti vaikui naudingomis galimybėmis?[…]

Kaip siekti aukštesnių mokymosi rezultatų?

17.00–17.33, lapkričio 20 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: UAB "Šviesa"

Lektorė: Armantė Raginytė Diskusijos dalyviai: Vaiva Kairaitytė – Kyokushin karate sportininkė (Lietuvos vicečempionė), dviejų juodųjų diržų savininkė, sinologė, kinų kalbos mokytoja Šiaurės licėjuje. VU Ugdymo mokslų instituto vadovė doc. dr. Irena Stonkuvienė Danutė Visockienė – pedagogė, leidinių autorė, turinio formavimo grupės metodininkė. Diskusiją moderuoja dr. Simonas Šabanovas- švietimo ekspertas, socialinių mokslų daktaras, geografas. Diskusijoje nuotaiką Read more about Kaip siekti aukštesnių mokymosi rezultatų?[…]

Projektinė veikla pamokose

10.00–10.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: „Erudito" licėjus

Projektai ugdymo procese = XXI a. svarbiausių moksleivių kompetencijų (kritinis mąstymas, bendradarbiavimas, komunikacija, kūrybiškumas). Kaip mokiniai mokosi nesimokydami? Lektoriai: Kristina Celiešiūtė, „Erudito“ licėjaus direktoriaus pavaduotoja neformaliam ugdymui, ekonomikos ir verslumo mokytoja ir Rokas Balčiūnas, „Erudito“ licėjaus direktoriaus pavaduotojas ugdymui Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-2-diena  

Kaip komunikuoti apie maisto švaistymo prevenciją: tematika, priemonės ir praktiniai patarimai

11.00–11.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Lietuvos vartotojų institutas

Šio seminaro tikslas – suteikti mokytojams informacijos ir priemonių, padėsiančių į įvairių dalykų pamokas ir (arba) neformaliojo švietimo užsiėmimus integruoti: maisto vertės, maisto tausojimo, globalių maisto švaistymo padarinių, ir vartotojų vaidmens tematiką, taip pat pasirinkti tinkamas formas tokiai šviečiamajai veiklai. Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą https://www.parodamokykla.lt/verslo-kanalas2-2-diena  

Gamtos mokslai pagal Marių Čepulį (knygos pristatymas)

11.50–12.23, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: UAB "Šviesa"

Gamtamokslinis ugdymas svarbus kiekvienam šiuolaikiniam žmogui, nes padeda suprasti pasaulį, kuriame gyvename, suvokti mūsų planetoje gyvybę palaikančias sistemas ir procesus, atsakingai taikyti gamtotyros žinias kasdieniame gyvenime. Juk artimos aplinkos pažinimas susijęs su globalių procesų supratimu ir atsakingu žmogaus vaidmeniu juose. Žymus fotografas, rašytojas ir gamtos mylėtojas Marius Čepulis kviečia gamtos mokslų mokytojus į internetinę paskaitą, Read more about Gamtos mokslai pagal Marių Čepulį (knygos pristatymas)[…]

Palankios ugdymosi aplinkos kūrimas įvairių mokymosi galimybių ir poreikių turintiems mokiniams

13.10–13.43, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Vilniaus universitetas

Koks ryšys tarp ugdymo tikslų, turinio perteikimo metodų ir vertinimo? Ką reiškia žinių ir gebėjimų demonstravimo strategija? Kaip visa tai siejasi su noru būti mokykloje, klasėje, nes… tiesiog joje smagu. Paskaitoje bus apžvelgti universalaus ugdymo dizaino (angl. UDL) principai, kuriais remiantis kuriama ugdymosi aplinka, palanki kiekvienam vaikui.   Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią Read more about Palankios ugdymosi aplinkos kūrimas įvairių mokymosi galimybių ir poreikių turintiems mokiniams[…]

Integruotas ugdymas – inovatyvios pradinės mokyklos pamatas

14.00–14.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

VDU Švietimo akademijos dėstytoja, Europos Komisijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo ekspertė skaitys pranešimą „Intekgruotas ugdymas – inovatyvios pradinės mokyklos pamatas“. Pranešime bus kalbama apie inovatyvos mokyklos kūrimą, bendruomenę. „Kai tiek kuriame pačią idėją visi drauge, tiek įsipareigojimus ir atsakomybę prisiimame per pasidalintos lyderystės principą, kai tiek jaunas kolega, tiek turintis gilią patirtį, tampa komanda. Svarbu, Read more about Integruotas ugdymas – inovatyvios pradinės mokyklos pamatas[…]

Supratimo konstravimas mokantis matematikos pradinėse klasėse

15.00–15.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Vilniaus universitetas

Ne vienas mokytojas svajoja gauti receptą, kurio laikydamasis pravestų veiksmingas matematikos pamokas. Tam gali tikti tikslingai parengtos materialios mokymosi priemonės, jei jas naudojant skatinama tyrinėti, atrasti ir tarpusavyje susieti matematines sąvokas, faktus; mokytis samprotauti ir formuluoti veiklose pastebėtas matematines taisykles. Pranešimo metu bus vaizdžiai ir praktiškai pristatyta nauja, originali, Lietuvoje sukurta, mokslo žiniomis grindžiama tokį Read more about Supratimo konstravimas mokantis matematikos pradinėse klasėse[…]

Karantino akivaizdoje – gatvės vaikai, socialinė atskirtis ir pagalba

16.00–16.33, lapkričio 21 d., 2 Parodos dalyvių kanalas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Karantino akivaizdoje dar labiau išryškėja visuomenės ir ugdymo stigmos. Gatvės vaikai, netinkamos auklėjimo tendencijos, nusikalstamumas, psichologinės problemos, nuotolinis mokymas – tai ne vienintelės stigmos šiandieniniame pasaulyje. Kaip šias stigmas mato mokytojai, tėvai ir psichologai? Kaip galima padėti vaikams ir tėvams? Lektoriai: VDU Švietimo akademijos dėstytoja dr. Giedrė Misiūnienė, dėstytoja ir Pozityvios tėvystės pradininkė Lietuvoje doc. Read more about Karantino akivaizdoje – gatvės vaikai, socialinė atskirtis ir pagalba[…]