Parodoje „Mokykla 2019“ aktualiausių atsakymų ieškokite „Sprendimų klasėje“!

Darnus vystymasis – kas tai?

Paroda „Mokykla 2019“, kviesdama mokytis su visais ir iš visų, šįmet erdvėje „Sprendimų klasės“ lankytojus supažindins su unikaliais pavyzdžiais, atskleisiančiais, kaip kurti darnią mokyklą. 3.2 salėje (12–13.30 val.) vyksiančiame renginyje „Darnus vystymasis mokyklų bendruomenėse“ galėsite ne tik išgirsti Lietuvos vaikų ir jaunimo centro Neformaliojo švietimo projektų skyriaus vadovės Jolantos Markevičienės pranešimą, bet ir per užsiėmimą susipažinti su programoje „Darni mokykla“ dalyvavusių mokyklų įgyvendintų, bendruomenę įtraukiančių, iniciatyvų pavyzdžiais. Lankytojai bus raginami susikurti unikalius scenarijus, kaip per darnaus vystymosi švietimo veiklas suteikti moksleiviams reikalingų žinių klimato kaitos, atsakingo vartojimo, sveikos gyvensenos ir kitomis temomis, kaip ugdyti tam svarbias kompetencijas ir stiprinti ugdymo įstaigos bendruomenę, gerinti mikroklimatą, priartinti ugdymo procesą prie realaus gyvenimo poreikių. Visi aspektai, apie kuriuos bus diskutuojama šiame renginyje, neišvengiamai svarbūs kiekvienai šalies ugdymo įstaigai.

Autizmo spektro sutrikimai – atsakymų ieškokime drauge!

Iškart popiet (14–14.45 val.) toje pačioje auditorijoje Gintarė Šatė, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriaus vedėja, padės atsakyti į klausimą „Kaip padėti vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimų?“.

Taigi renginyje bus diskutuojama apie vaikus, turinčius ASS, įvairiapusio ugdymo perspektyvą, pasitelkiant multidisciplininę prieigą ir teorijos bei praktikos integraciją, probleminio elgesio prevencijos ir kontrolės strategijas. Lektorė aptars darbo su ASS turinčiais vaikais praktikos atvejus, sudėtingesnes situacijas, tyrėjų ir praktikų gerosios patirties pavyzdžius, pagrįstus patarimais ir rekomendacijomis.

Ne paslaptis, kad šiandien šis sutrikimas įgauna epidemijos pagreitį, bet dar labai trūksta žinių, kaip jį pastebėti ir kaip galima anksčiau suteikti visą reikiamą pagalbą kokybiškam ugdymui(si).

Negana to, tą pačią dieną ir toje pačioje vietoje kalbėsimės apie galimybę ne tik mokytis kartu, bet ir jaustis gerai, susipažinsime su grafiniu dizainu, išsiaiškinsime, kaip turėtų būti vertinami mokinio bendrieji gebėjimai bei mokysimės drauge su „iPad“.

Antra, bet ne mažiau prasminga, diena…

Lapkričio 23-ąją „Sprendimų klasėje“ lankytojų lauks dar didesnis šūsnis aktualių temų. Bandysime suvokti, kokią reikšmę šiandieninių vaikų ir jaunimo gyvenimui teikia medijos, su kokiais medijų raštingumo iššūkiais susiduriama Lietuvoje ir Europoje, dalysimės mintimis apie skaitymą, diskutuosime, kiek dėmesio derėtų skirti gamtamoksliniam mažųjų ugdymui bei susipažinsime su tyrinėjančiomis ir kuriančiomis mokyklomis – kokios jos?

Viena iš inovatyviausių Lietuvos mokytojų Staselė Riškienė (13 – 13.45val.) kvies užsukti į „Sprendimų klasę“ tam, kad supažindintų su planšečių „iPad“ galimybėmis ugdant vaikus, turinčius specialiųjų ugdymo(si) poreikių. Turėsite unikalią galimybę ne tik praktiškai išbandyti mokomosios medžiagos kūrimo ir ugdymo individualizavimo įrankius, bet ir kartu susipažinti su kitų mokyklų patirtimi ugdant vaikus, kuriems reikalinga papildoma pagalba.

Sprendimų klasės“ kviečia būti bent vienu žingsniu priekyje…

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje 2019. Įsiminti nuorodą.